سعید محمد

مرکز اطلاع رسانی پویش مردمی حمایت از سردار دکتر سعید محمد در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

دعای هفتم صحیفه سجادیه با دستخط منسوب به امام سجاد علیه السلام

وقتی محمد به فریاد مردم خوزستان رسید.

دکتر محمد همواره دغدغه تامین آب برای استان خوزستان را داشته و لذا طرح آب رسانی غدیر و آبرسانی به اهواز ؛ شادگان ؛ آبادان؛ خرمشهر و ..   از افتخارات وی در خدمت به مردم شریف استان خوزستان میباشد. یکی از خدمات دکتر محمد به مردم شریف استان خوزستان خدمت رسانی در سیل فروردین 98 بود. وی با حضور به موقع در استان و اعزام ماشین آلات سنگین و طرح کنترل آب از بالا دست کرخه در سد سیمره و از طرف دیگر با بازگشایی دژها و دایکهای مسیرهای انتهایی رودخانه و لایروبی سریع توانست سرعت تخلیه آب به خاک عراق را سرعت ببخشد و با احداث دایک های حفاظتی از ورود آب به شهر اهواز جلوگیری کند.

🔴 گمنام اما خوشنام

اقدامات خاص دکتر محمد در گوشه گوشه کشور برای محرومیت زدایی و کمک به مردم بومی مناطقی که تا شعاع ۷۰ کیلومتری در کنار پروژه های قرارگاه خاتم زندگی میکردند مانند ساخت درمانگاه ،مدرسه و کارگاه تولیدی و..‌‌‌...از جمله یادگاری های دوران فرماندهی و مدیریت ایشان بر قرارگاه خاتم بود .  بدور از هیاهوی سیاسی بدور از کار رسانه ای برای مردم کشورش در همه مناطق کار میکرد.

 

🔴 خدمات دکتر محمد به خوزستان

دکتر محمد همواره دغدغه تامین آب برای استان خوزستان را داشته و لذا طرح آب رسانی غدیر و آبرسانی به اهواز ؛ شادگان ؛ آبادان؛ خرمشهر و ..   از افتخارات وی در خدمت به مردم شریف استان خوزستان میباشد.

 

🔴 وقتی محمد به فریاد مردم خوزستان رسید.

یکی از خدمات دکتر محمد به مردم شریف استان خوزستان خدمت رسانی در سیل فروردین 98 بود. وی با حضور به موقع در استان و اعزام ماشین آلات سنگین و طرح کنترل آب از بالا دست کرخه در سد سیمره و از طرف دیگر با بازگشایی دژها و دایکهای مسیرهای انتهایی رودخانه و لایروبی سریع توانست سرعت تخلیه آب به خاک عراق را سرعت ببخشد و با احداث دایک های حفاظتی از ورود آب به شهر اهواز جلوگیری کند.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

ویدئوی کمپین سعید محمد : برای نمایش روی تصویر کلیک کنید

مطالب پیشنهادی