سعید محمد

مرکز اطلاع رسانی پویش مردمی حمایت از سردار دکتر سعید محمد در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

دعای هفتم صحیفه سجادیه با دستخط منسوب به امام سجاد علیه السلام

چرا پیش از این انتخابات نامی از سعید محمد در رسانه‌ها مطرح نبود

 تا تقریبا مهرماه ۹۷ که حکم انتصاب جنابعالی به عنوان فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) توسط فرمانده کل سپاه رسانه‌ای شد، نامی از سعید محمد در رسانه‌ها مطرح نبود؛ چه اتفاقی افتاد که فردی که نامی از او در رسانه‌ها نبود، امروز پا به عرصه‌ی کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری گذاشته است؟

- من ۳۳ سال است که در سپاه مشغول به‌کار هستم و در این مدت در مجموعه‌ قرارگاه خاتم‌الانبیا فعالیت داشته‌ام و به واسطه نوع و جنس کارم خیلی رسانه‌ای نشدم و خیلی هم علاقه ای به رسانه‌ای شدن نداشته‌ام. طی دو سال حضور در قرارگاه نیز خیلی در رسانه‌ها حضور نداشتم و عموماً طی ۷ ماه گذشته که بحث انتخابات ریاست جمهوری مطرح شد و من به‌عنوان یکی از مصادیق این انتخابات مطرح شدم، وارد رسانه‌ها شدم. من به دلیل تجربیات گران‌سنگی که طی ۳۳ سال گذشته کسب کرده‌ام و توانمندی خوب و آشنایی که با نهادهای مختلف حاکمیتی و اجرایی دارم، وارد عرصه رقابت‌های انتخاباتی شدم.

 

 

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

ویدئوی کمپین سعید محمد : برای نمایش روی تصویر کلیک کنید

مطالب پیشنهادی