سعید محمد

مرکز اطلاع رسانی پویش مردمی حمایت از سردار دکتر سعید محمد در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

دعای هفتم صحیفه سجادیه با دستخط منسوب به امام سجاد علیه السلام

نامه بیش از هزار نفر از اساتید، طلاب و فضلای حوزه علمیه قم خطاب به سعید محمد:

با حضور مقتدرانه در انتخابات، جریان انقلاب را یاری رسانید . در بخشی از این نامه آمده است: امضاء کنندگان این نامه از شما مطالبه می نمایند که با حضور مقتدرانه خود پرچم تحول خواهی، جوان گرائی، تحریم شکنی، مبارزه با فساد سازمان یافته، عدالت خواهی، خدمت صادقانه، مدیریت دانش بنیان، سیاست فراجناحی و اقتصاد مردم نهاد را بر زمین نگذاشته و تا آخرین مراحل با قوت به تلاش مخلصانه خویش امتداد داده و جریان انقلاب را در این مسیر یاری رسانید.  بیش از هزار نفر از اساتید، طلاب و فضلای حوزه علمیه  قم در نامه ای خطاب به دکتر سعید محمد، از وی خواستند تا با حضور مقتدرانه در صحنه انتخابات ریاست جمهوری، جریان انقلاب را یاری رساند.

 
متن این نامه به شرح ذیل است: 
 
بسمه تعالی
 
حضور محترم جناب آقای دکتر سعید محمد
 
سلام علیکم؛
 
با احترام و آرزوی توفیق برای شما و تمامی خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی، با توجه به در پیش بودن انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، جمعی از اساتید، فضلاء و طلاب حوزه علمیه قم مناسب می بینند مطالبی را با جنابعالی و بدنه دلسوزان جریان فکری و فرهنگی انقلاب در میان بگذارند. بی شک انقلاب اسلامی بزرگ ترین واقعه ایمانی در عصر حاضر برای بشریت محسوب می گردد و این عظمت ریشه در حقیقت قدسی و ملکوتی این نهضت شریف دارد. 
 
برهمین اساس می بایست پیدایش آن را به عنوان نقطه ای آغازین برای حلول دوران جدید درعالم شناسایی نمود. عصری که افق خود را در بستر تقابل با دشمنان سرسخت انسانیت، معنویت، عدالت و آزادی مجسّم ساخته است و همت خود را در شکستن چارچوب های اغواگرانه آن، بلند نگاه داشته است. این قیام انسانی پس از طی یک مسیر پر افتخار و پر فراز و نشیب چهل ساله، اکنون وارد دومین گام از مبارزه فراگیر خود برای دستیابی به آرزوی بزرگش یعنی ایجاد تمدن نوین اسلامی شده است و مع الاسف این قطار چندین دهه است در ایستگاه تشکیل دولت نمونه اسلامی توقف نموده و برای استکمال خود، با رقیب سرسختی با عنوان "الگوی اداره غرب گرا" دست و پنجه نرم می نماید.
 
 
امامین انقلاب به ما آموختند که جان مایه پیشرفت همه جانبه و حقیقی، میدان دادن به تصمیم و اراده ملی است. در این نظرگاه، مردم سالاری و سپردن همه امور به دستان پرقوت توده های مردم، کلید حل تمامی مشکلات بوده وتحولات کلان اجتماعی صرفاً در بستر خواست فراگیر مردم شکل خواهد گرفت. 
 
این نقطه، کانونی ترین تقاطع میان اندیشه انقلاب اسلامی با اندیشه غربگرایی و غرب باوری است. اندیشه ای که با محور قرار دادن مطامع کلونی های قدرت، پشت نقاب دمکراسی پنهان شده و از حمایت های سیاسی مردم صرفاً در راستای تأمین منافع طبقه سرمایه سالار بهره می جویند و روشن است که باطن آن چیزی جز دیکتاتوری و تسلط بر ارادههای عمومی نخواهد بود.
 
 
برادر عزیز جناب آقای محمد؛ از همان ابتدای حضور جنابعالی در عرصه انتخابات تاکنون، دستاوردهای متعددی برای جریان انقلاب اسلامی حاصل گشته است:
 
 اولاً؛ حضور شما زمینه مساعدی را برای معرفی خدمات متنوع، گسترده و منحصربفرد نیروهای خدوم و جهادگر در عرصه سازندگی و زیرساختی کشور، به ملت ایران فراهم آورد.
 
 ثانیاً؛ معرفی شما به جامعه ایرانی در نهان خود این پیام را برای عموم مردم مخابره نمود که جریان انقلابی در تربیت مدیران کارآمد و پاک دست دچار انسداد نشده است. 
 
ثالثاً؛ اگر امروز گفتمان جوان گرائی و تحول در نظام مدیریتی به عنوان اصلی ترین شاخصه نیروهای انقلاب در انتخابات مطرح می شود بی شک اذهان عمومی با در نظر داشتن افرادی چون شما، برای این شعار افق هایی از تحقق متصور می شوند. 
 
رابعاً؛ اگر امروز راهبرد اداره کشور از مسیر رفع تحریم ها و مذاکره با غرب به بن بست کشیده شده است، جریان تحول خواه با اشاره به مجموعه فعالیت های تحریم شکنانه شما و همکارانتان جرأت دعوت مردم به انتخاب مسیر خنثی سازی تحریم به جای سازش کاری با غرب را می دهد. مجموعه این آثار عمدتاً در اثر حضور فعالانه شما در عرصه انتخابات حاصل گشته است.
 
 به همین جهت امضاء کنندگان این نامه از شما مطالبه می نمایند که با حضور مقتدرانه خود پرچم تحول خواهی، جوان گرائی، تحریم شکنی، مبارزه با فساد سازمان یافته، عدالت خواهی، خدمت صادقانه، مدیریت دانش بنیان، سیاست فراجناحی و اقتصاد مردم نهاد را بر زمین نگذاشته و تا آخرین مراحل با قوت به تلاش مخلصانه خویش امتداد داده و جریان انقلاب را در این مسیر یاری رسانید.
 
 باشد که این دست مجاهدت ها زمینه را برای طلوع خورشید ولایت عظمی عج فراهم آورد.
 
 
*لازم به ذکر است که به دلیل حجم بالای تصاویر امضای امضاکنندگان نامه مذکور، از انتشار آن صرف نظر کردیم اما این اسناد در نزد ما محفوظ می باشد.
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

ویدئوی کمپین سعید محمد : برای نمایش روی تصویر کلیک کنید

مطالب پیشنهادی