سعید محمد

مرکز اطلاع رسانی پویش مردمی حمایت از سردار دکتر سعید محمد در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

دعای هفتم صحیفه سجادیه با دستخط منسوب به امام سجاد علیه السلام

سعید محمد غده های فساد و سرداران متخلف سپاه را به محکمه کشاند

سخنی با سردار جوانی؛ سعید محمد متخلف نبود،سرداران متخلف را به محکمه کشاند؟ فساد مالی هلدینگ اقتصادی "یاس" وابسته به نیروهای مسلح کشور از نادرترین سوژه های خبری رسانه های بیگانه و داخلی در طی سالهای گذشته بود که به همت سردار سعید محمد بر ملا گشت و "سردار جوانی" نیز هیچگاه احساس تکلیفی در تنویر افکار عمومی ننمود!!

سعید محمد اگر هیچ افتخاری از دوران درخشان فرماندهی در سپاه پاسدران نداشته باشد، کشف فساد شرکت های وابسته به بنیاد تعاون سپاه و دادگاهی نمودن سردارانی بنام کفایت می کند بر درایت، پاکدستی، شجاعت و انقلابی بودن او.
او با کار کارشناسانه، مسئولانه و انقلابی خود از در رسیدگی و کشف  جزئیات پرونده هلدینگ یاس، دامن یک نهاد مقدس و مدافع ارزش های نظام را از سیل اتهامات ناروا و برچسب های ناچسب معاندین و مغرضین پاک نمود.

هر چند بدلیل ماهیت  رسیدگی به جرائم نظامیان در دادگاههای نظامی و فرآیند خاص، ابعاد آن برای افکار عمومی شکافته نشد اما عدالت و انصاف، اقتضاء می کرد که سردار "جوانی" معاونت سیاسی سپاه پاسداران از کفایت و کاردانی محمد سخن می راند نه اینکه با نعل وارونه، استعفای قانونی او را با هدف ورود به انتخابات ریاست حمهوری، تخلف بنامد!!

ورود نظامیان به انتخابات در کسوت نظامی گری، وفق وصایای امام "ره" و نیز مقررات سازمانی ممنوع و تخلف محسوب شده است و اتفاقاً استعفا بر همین مبنا نه تنها تخلف نیست بلکه عین عمل به مر قانون است که سعید محمد در استعفای خویش بدان اشاره و مورد موافقت فرماندهی این نهاد قرار گرفته است.

متاسفانه، سردار جوانی در مصاحبه اخیر با خبرگزاری فارس در تشریح سیاست های انتخاباتی سپاه از استعفای وی به هر دلیل سیاسی یا جناحی نامعلوم، نعل وارونه بسته است!
او که گویا در این مقطع حساس تاریخی عبور مردم از غربگدایان احساس "تکلیف" به مصاحبه کرده تا با بی طرفی!! سیاست های انتخاباتی سپاه پاسداران را اعلام نماید، خود تا خرخره در مظان اتهام جانبداری واقع گشته است، چون بر مبنای ارتباطات، حدسیات و ذهنیاتی در افکار عمومی متهم به گرایش به رقیبان سعید محمد است و اتفاقاً اگر چنین باشد وی متخلف و متمرد از  گزاره عدم دخالت نظامیان است و طبق همین قوانین مورد ادعا باید محاکمه شود. 

 "تخلف" در شمایل قوانین سازمانی و نیز مفاهیم حقوقی معانی خاصی دارد که در صورت صحت و تناسب موضوع به واحدهای بازرسی و حفاظت ارجاع می شود که بنظر می رسد به استناد همین مقررات سازمانی، چنین شائبه ای بر سعید محمد وارد نیست بلکه او در دو بُعد عمل به وصیت نامه امام و اجرای قوانین داخلی به وظیفه اش عمل نموده است.

 گفته اند که: "رعایت حرمت امام زاده به متولی است" و اکنون که سردار جوانی حرمت قانون و مقررات داخلی را به هر دلیل نامعلوم محفوظ نداشته و با مصاحبه خویش فضای جامعه را ملتهب نموده اند باید افکار عمومی را اولاً از چرایی این موضع گیری و نوع ادبیاتی که استعمال نموده آگاه نماید و ثانیاً ابعاد فساد هلدینگ اقتصادی "یاس" و نتیجه دادگاه غیر علنی همقطاران خود را نیز به مردم بگوید زیرا مردم نامحرم نیستند و بلکه دانستن حق مردم آنان است و خطوط قرمزی متصور نیست...!

سردار جوانی باید جوانمردانه پاسخ دهد که  سرداران متخلف و حلقه آلوده در حوزه هلدینگ های وابسته به بنیاد تعاون سپاه چه کسانی بوده و چه نسبت سیاسی بین این معاونت و آنان وجود دارد؟!
آیا این مصاحبه با سردار شریفی و علقه سیاسی وی به یکی از رقیب های انتخاباتی سعید محمد ارتباطی دارد؟!
اگر دارد، آیا نقض غرض در عدم دخالت وی در سیاست تلقی نمی شود که نوعی تناقض در مفهوم پیش آید؟!

زریر حجتی/ کهگیلویه و بویراحمد

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

ویدئوی کمپین سعید محمد : برای نمایش روی تصویر کلیک کنید