سعید محمد

مرکز اطلاع رسانی پویش مردمی حمایت از سردار دکتر سعید محمد در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

دعای هفتم صحیفه سجادیه با دستخط منسوب به امام سجاد علیه السلام

سعید محمد: قرارگاه خاتم رقیب بخش خصوصی نیست

فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) گفت: این قرارگاه رقیب بخش خصوصی نبوده و در بخش‌هایی نیز که لازم و نیاز بوده از ظرفیت این حوزه برای پیشبرد اهداف سازندگی کشور بهره برده است. سعید محمد روز چهارشنبه در دیدار با آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت: این قرارگاه از سال ۶۸ و پس از جنگ تحمیلی بر اساس اصل ۴۴ قانون اساسی ایجاد شد و در خدمت سازندگی کشور قرار گرفت.

وی با بیان اینکه رویکرد قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) کسب سود به معنای آنچه که بخش خصوصی دنبال می کند نیست و بخش عمده ای از طرح هایی که مجری آن است شامل کلان طرح هایی است که کشور نیازمندی زیاد و اساسی به آنها دارد، خاطرنشان کرد: این قرارگاه رقیب بخش خصوصی نیست و بیشتر در طرح های کلان که این بخش امکان و توان حضور در آنها را ندارد ورود پیدا می کند.

این مسوول با اشاره به همکاری و جلب مشارکت صدها پیمانکار بخش خصوصی با این قرارگاه،گفت: تلاش می کنیم خلاء شرکت های خارجی که در میهن اسلامی دارای طرح های بزرگ اقتصادی بودند و بواسطه تحریم ها کشور را ترک کرده اند پر کنیم و برای خدمت رسانی به مردم در قالب اجرای طرح های عمرانی تکیه گاه دولت باشیم و در هرجا که نیاز است حضور پیدا کنیم.

فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا(ص) با بیان اینکه طرح های این قرارگاه فعال و پویا هستند، گفت: این قرارگاه در تولید و تامین ۴۰ درصد بنزین و ۲۳ درصد گازوئیل و  احداث نیمی از مخازن سوخت نقش آفرین بوده و هست.

محمد در ادامه به خدمات توسعه ای و سازندگی این قرارگاه از بدو تاسیس تاکنون اشاره کرد و گفت: ایجاد پنج هزار و 300 کیلومتر خطوط نفت و گاز، اجرای 6 هزار و 400 کیلومتر خطوط انتقال آب در 15 استان، ساخت 62 سد با حجم ذخیره سازی 25 میلیارد متر مکعب معادل 45 درصد حجم ذخیره سازی سدهای کشور در کنار ساخت چهار هزار کیلومتر خط آهن، 900 کیلومتر آزادراه و ایجاد 23 هزار کیلومتر فیبر نوری بخشی از این فعالیت ها و خدمات بوده است.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود ظرفیت های کشور در بخش معدن را در دنیا کم نظیر دانست و گفت: برای فعال سازی این ظرفیت ها طی یک سال و نیم گذشته کار اکتشاف و ثبت 15 معدن بزرگ در کشور را انجام دادیم و بهره برداری از آنها نیز در حال کلید خوردن است.

محمد با اشاره به فعالیت قرارگاه خاتم در اجرای طرح های محرومیت زدایی،گفت: در محدوده 70 کیلومتری طرح های خود، مشکلات و مسایل مناطق و کمبودهای آنها را مورد شناسایی قرار داده و برای حل أنها تلاش می کنیم و در این خصوص به احداث درمانگاه، مدرسه، طرح های آبخیزداری و اقتصاد مقاومتی می پردازیم.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

ویدئوی کمپین سعید محمد : برای نمایش روی تصویر کلیک کنید

مطالب پیشنهادی