سعید محمد

مرکز اطلاع رسانی پویش مردمی حمایت از سردار دکتر سعید محمد در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

دعای هفتم صحیفه سجادیه با دستخط منسوب به امام سجاد علیه السلام

اظهارات اخیر سردار جوانی دخالت آشکار در انتخابات پیش روست

حمید رابعی مسئول پویش مردمی حمایت از سعید محمد با انتقاد از اظهارات سردار سلامی در نخستین روز کاری سال جدید که انتخابات ریاست جمهوری نقطه عطف این سال خواهد بود گفت این اظهارات قطعا به قصد تخریب و بیرون کردن رقیب به نفع افراد یا جریانات مورد حمایت ایشان در این روز رسانه ای شده و عکس العمل فوری فرمانده کل سپاه پاسداران سردار سلامی به این اظهارات و برکناری ایشان از پست معاونت سیاسی سپاه کوچکترین درخواست این پویش است

وی خطاب به سردار جوانی گفت پویش مردمی و جوان حمایت از سعید محمد  انتظار نداشت همصدا با بی بی سی ، من وتو ، ضدانقلاب و .....اینگونه سعید محمد را تخریب کنید و خوراک تبلیغانی آنها را فراهم کنید سردار جوانی عزیز ، فرق سعید محمد بادهقان و رستم قاسمی چیست که علی رغم اعلام کاندیداتوری و تبلیغات ، هنوز در پست سپاهی خود مشغول کار هستند ؟! جالب است فرد استعفاء داده را در مصاحبه متخلف می شمارید و اسمی از متخلف نمی آورید ؟!

آیا از مصاحبه شما بوی دخالت در انتخابات نمی آید که خواسته باشید رقیب جدی بعضی آقایان را با تخریب از صحنه رقابت بیرون کنید ؟! اگر تخلف احتمالی هم وجود داشته باشد که نیست؛  کجای اخلاق اسلامی به شما اجازه رسانه ای کردن آن را قبل از بررسی و تشکیل دادگاه ، داده است در حالی که وی در یک آزمون بزرگ در معرض قضاوت بیش از 60 میلیون ایرانی قرار دارد؟!

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

ویدئوی کمپین سعید محمد : برای نمایش روی تصویر کلیک کنید

مطالب پیشنهادی